I'M TALKING
You never know how STRONG you are, until being strong is the only CHOICE you have
Mythical Creatures: Percubaan

Percubaan

Sekolah aku buat Percubaan SPM awal so result pun for sure lah dapat awal jugak. Tapi sekarang aku baru dapat result untuk subjek bm, bi, agama, sejarah dan sains. Harini aku dapat result untuk subjek bm, bi, sej. Tapi aku tak dapat result penuh lagi. Cuma baru dapat 5 subjek je. Alhamdulilah semua subjek tu markah aku meningkat kecuali sejarah. Sedih jugakla sejarah dapat C. Tapi takpe aku akan usaha sebaik mungkin untuk SPM yang sebenar nanti. Inshaa Allah. Aku akan pastikan aku dapat 9A+. Aku akan cuba banggakan mama, abah, acor, kak ngah, kak yang, acik dan opah. Diaorang mesti happy bila dapat tahu result aku. Aku harap diaorang dapat bagi semangat dekat aku. 

Balik je dari sekolah tadi terus cari kereta mama. Sebab tak sabar nak bagitahu result yang dah dapat harini. Masuk je kereta terus menjerit bagitahu mama yang aku dapat bm dgn bi A. Yelah mana taknya selalu dapat A- je. Kalini dapat A. Aku ni bukan dalam kategori yang pandai. Aku ni antara yang paling slow sekali antara abang kakak aku. Diaorang pandai. Aku ni entahla hahahaha. So bagi aku perkara tu memang cukup membanggakan diri aku. Mama cakap tahniah. Aku gembira sangat tengok mama happy and gembira dgn result aku. Inshaa Allah aku akan pastikan mama senyum macam tu jugak masa dapat result SPM nanti. 

Tapi masa tengah gembira tu tiba-tiba teringat dekat arwah. Bestnya kalau aku dapat share kegembiraan aku harini dengan dia. Dia pun mesti bangga dengan aku. Dia mesti akan cakap "wuyooo pandainya" hahahaha dah tahu sangat apa jawapan dia. Rindu betul nak dengar dia puji aku. Hahahahaha

Cukuplah untuk harini. Okay nak sambung study byeee... 

No comments: