I'M TALKING
You never know how STRONG you are, until being strong is the only CHOICE you have
Mythical Creatures: Rindu lagi

Rindu lagi

Tadi bukak memory card lama nk cari gambar dengan acik, lepastu scroll merata tgok gambar2 lama. Mmg banyak gambar aku dengan arwah. Terlalu banyak sampai aku rasa rindu gila dekat dia. Lepastu aku tak tahu kenapa tiba2 aku gatal tangan nak bukak video. Nampak video lawak aku dengan mama. Then terjumpa video aku dengan dia masa new year tahun ni. Ya tahun ni kiteorg sambut new year sama2. Tapi apa nk buat, tahun depan aku dah tak dapat nak sambut new year dengan dia. Hm

Rindu tengok dia gelak. Rindu tengok dia buat benda merepek. Rindu dengar dia marah aku masa dalam video tu. Semua aku rindu. Hm. Fakhrul, aku rindu hang sangat2. Rindu aku kat hang dah tak dapat nak dibendung dah. Esok cukup 2 bulan hg pergi. 2 bulan kita tak bersua muka. Beratnya hati ni. Aku sayang hg. Orang yang aku takkan lupakan sampai bila2. Sampai akhir hayat aku. Aku sayang hg Muhammad Fakhrul Hazim bin Mohd Zin 

No comments: